پنجشنبه 13 آبان 1395
تاریخچه
سامانه 137 شهرداری کرج از سال 1385 با هدف ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت و رفع مشکلات و معضلات شهری ازطریق مدیریت غیرمستقیم مردم در شهر و دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان راه اندازی شد. در تمام این سال ها سامانه 137 کرج با رعایت اصول شهروندمداری، مشارکت مردمی و پاسخگویی مسئولانه، بصورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری نسبت به برقراری ارتباطی آسان و یکسان جهت جلب رضایتمندی شهروندان کرجی تلاش نموده است.

این سامانه ارتباط مردمی کار خود را زیر نظر دفتر شهردار آغاز نمود و در سال 1390 به معاونت خدمات شهر انتقال یافت. در نهایت به منظور خدمات رسانی موفق تر و با تاکیدات شهردار کرج دکتر ترکاشوند(شهرداروقت)، سامانه 137 در سال 1395 به اداره کل بازرسی و شکایات مردمی منتقل گردید.
اینک پس ازیک دهه خدمات رسانی به شهروندان کرجی و باتوجه به آمار بالای درخواست های مردمی، نیروی متخصص این پل ارتباط مردمی با کوله باری از دانش و تجربه در زمینه رسیدگی به امور شهری آماده پاسخگویی و پیگیری مشکلات و درخواست های شهری ساکنین مناطق 10 گانه کرج می باشد.
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :

کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری کرج می باشد.